Sa, 12.01.2013, Infinity303's 34th Birthday @ Ozon

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

Seven hat geschrieben:Alli und no paar meh ;)
Alli sin nö chckoo. Abr die es paar me schoo. Suppr gsii!

Benutzeravatar
Tigerente
Beiträge: 200
Registriert: Di 21. Aug 2007, 12:37
Wohnort: BL

Beitrag von Tigerente »

DANKESCHÖN! Für die schöni Party, isch super xi.
Es ist gelogen dass Videogames Kids beeinflussen. Hätte PacMan das getan würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören!

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Ja au Danke, vor allem an Kim und Gabi wo mi nie als Barkeeper würded istelle :mrgreen:

Ruum isch sowit wider im Originalzuestand, alles putzt. Ghüdersäck bringemer s nächscht mal ufe wemer det sind.
Bild

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

Seven hat geschrieben:Ja au Danke, vor allem an Kim und Gabi wo mi nie als Barkeeper würded istelle :mrgreen:
hehe bisch ja doch es paar mal hinder de bar gsi (au wenn nume für es paar sekunde :lol:

het absolut spass gmacht - sch gedige gsi
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

ich war leider gar nicht fit und bin um 22.00uhr ins bett *heul*

näxxtes mal bin ich hoffentlich wieder dabei!

gruss
siegi

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

t-orbital hat geschrieben:hehe bisch ja doch es paar mal hinder de bar gsi (au wenn nume für es paar sekunde :lol:
Mir ischs zwar länger vorcho, aber ok ich bi s nächscht mal sicher wider debi, vilicht lehris denn irgendwenn ;) Ha au scho vo div. Lüt ghört, dass si au mal würde ushelfe det, vo dem her sets keis Problem si.

Ich schribe da ine jetz no s Feedback vo de "neue" Lüt: Dene hets schinbar sehr guet gfalle, si wärded aso sicher wider cho. D Ozon-Family wachst bitz :)
Bild

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Seven hat geschrieben:Ruum isch sowit wider im Originalzuestand, alles putzt. Ghüdersäck bringemer s nächscht mal ufe wemer det sind.
Wie jetzt, im Ernscht? Dänn muessi nüt meh mache? Ha scho no welle go ufruume, aber ich wär vo geschter bis morn eigentli z'Münche gsi, stattdesse bini aber chrank gsi...jedefalls, ich wär Ändi die Wuche go ufruume, aber wänn das würkli scho gmacht isch, dänn danki ganz ganz herzlich! :-D

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Ja isch nid nötig, ich has inere knappe halbstund gschafft, mir sind halt so zivilisiert und chöned Party mache ohni vil Dreck ;)

Anderi frog: Möchtisch Du dasi Dini Sets au schnide und ufelade?
Bild

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Seven hat geschrieben:Ja isch nid nötig, ich has inere knappe halbstund gschafft, mir sind halt so zivilisiert und chöned Party mache ohni vil Dreck ;)
Viele Dank nomal!
Seven hat geschrieben:Anderi frog: Möchtisch Du dasi Dini Sets au schnide und ufelade?
Ha dä Vimana gfröget, isch ok :-)

Antworten