SA, 30.03.2013 Remember @ Ozon saves the rave

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Genau, je meh desto besser. Machemr zum Schluss es Ozon-Allstars Set :mrgreen:

FB Event ist erstellt.
Bild

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

De Afang vom Lineup isch wie folgt:

22:00-xx:xx Arachno
xx:xx-yy:yy Simple

Ich schribe x und y will ich no am abkläre bi wie lang de erschti genau ufleit, minere Meinig no sele alli glich lang uflegge, also 1.5h. Aber mer händ glaubs au scho de erschti 2h lang gmacht... Wie gseit, isch no in Abklärig 8)
Bild

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

blödi frag aber vo wo kännt mer die dj`s? also de simple seit mer öppis vo so goliath zügs und so aber de ander kenni nöd :?: :wink:
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Ja de Simple leit amigs au im -1 uf, klinge duets ame scho technoid-bös. Und ich ha au agfroget öber denn "euses" Züg chönn spiele, und es het gheisse no problemo. De Arachno het glaubs au scho mal bi eus ufgleit? Bi mer jetz nid mal sicher...
Bild

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

Seven hat geschrieben:Ja de Simple leit amigs au im -1 uf, klinge duets ame scho technoid-bös. Und ich ha au agfroget öber denn "euses" Züg chönn spiele, und es het gheisse no problemo. De Arachno het glaubs au scho mal bi eus ufgleit? Bi mer jetz nid mal sicher...
As Simple ischr eitli i letschte Ziit eenr Träänclr gsii. Di böös Waar hättr meischtns undr Marcel Warren appglaa. De Arachno isch sovill ich weiss em 24.11.2012 seerschpmaal im Ozon gsii.

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Umso bessr. Ich ha paar Ufnahme vo ihm übercho und er het det geili Waar abgloh. Bim Arachno bini mer unsicher gsi, aber demfal hani mi tüscht.
Bild

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

ah okay, am 24.11.12 bin ja nöd im ozon hsi :wink:
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Dä Arachno hät doch no gar nie im Ozon ufgleit...oder hani da was verpasst? A dä Remember@Niaxa hät er aber amig ufgleit.

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Ha mal bi ifolor es paar Flyer lo mache und wirde si denn mal mitneh am Weekend resp. wemr eus mal im Rümli über de Weg laufe. Sind nid so wahnsinnig viel (30 Stück, defür schöni), also nur a die Persone verteile wos au öpis bringt ;)
Bild

Benutzeravatar
Top Buzz
Beiträge: 721
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 11:48
Wohnort: UG12

Beitrag von Top Buzz »

Infinity303 hat geschrieben:Dä Arachno hät doch no gar nie im Ozon ufgleit...oder hani da was verpasst? A dä Remember@Niaxa hät er aber amig ufgleit.
ja genau dört hani ne mal ghört gha im 2003... so happy hardcore züügs heter brunge :D
"Techno hat kein Rhythmus, war das die Frage?"

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Habe gerade eine Email gekriegt von Adrian und Arachno. Arachno will den Event auf den 27. April verschieben, da am 31.3. im Oxa die Closing-Party ist und er befürchtet, dass es zuwenig Leute haben wird. Adrian ist derselben Meinung, obwohl er sagt dass seine Leute auch am 30.3. kommen würden.

Ich habe noch kein Statement abgegeben, sondern möchte von Euch zuerst einige Meinungen hören...

Meine Meinung: Ich bin ab ca. Mitte April in Deutschland auf Inbetriebsetzung für eine längere Zeit und kann daher sicher nicht in gleichem Masse Parties organisieren. Dass jetzt plötzlich ein Rückzieher kommt finde ich schade. Ich tendiere eher dazu, die Party durchzuziehen, schon nur weil wir alle Zusagen für die DJs haben und vielen von uns das Oxa herzlich egal ist. Ich habe Simple und Arachno nochmal angefragt, ob sie trotzdem spielen würden. Falls die beiden abspringen würden hätten wir ja sicher noch genug eigene DJs ;)

Bitte um Euren Senf dazu :wink:
Bild

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

so oder so party!

gruss
siegi

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

trilobyte hat geschrieben:so oder so party!
Jaman!

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

Zweimal party macht feiss! :P am osterweekend wäri amel ume. Wenn party verschobe wird, möchemer suscht denn öppis- minimum öppis "gheims"
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Guet also, 3 Mal "ja" bis jetzt, han au nüt anders erwartet :mrgreen:
Hane gschriebe, dass si trotzdem stattfindet. Vilicht müend mer de Titel no ändere in "Remember @ Ozon doesn't meet anybody" :P
Bild

Antworten