10 Jahre Ozon 25.10.2014

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

10 Jahre Ozon 25.10.2014

Beitrag von Aran »

Bild

Vor bald 10 Jahren fand die erste Rememberparty im Ozon Club in Kloten statt. 10 Jahre lang sind wir dem alten Sound treu geblieben und haben strickt unsere Linie durchgezogen. Zahlreiche Leute waren enttäuscht von den noch zahlreicheren"Rememberpartys" die wie Pilze aus dem Boden schossen. Immer wurden die selben "Hits" gespielt und meisst war der Sound dann noch aus dem jetzigen Jahrtausend. Diese Leute feiern nun im Ozon und haben es lieben gelernt. Seit 10 Jahren spiele wir den Techno/Trance aus den jahren 1990-1997 und wollen dies auch noch die nächsten 10 Jahren so weiter machen.

Wir freuen uns mit euch das 10 Jährige Ozon-Jubiläum zu feiern.


Ozon Resident-DJ's
DJ Yoko (De)
DJ Simple
...
..

Weitere Infos folgen,....
Zuletzt geändert von Aran am Fr 25. Jul 2014, 17:55, insgesamt 1-mal geändert.

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »


Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

ich würde auch gern ein paar leute einladen per fb. wär das möglich?

gruss
siegi

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

am beschte schicket ihr eifach de link (URL copypaste)vor Party ume. da sött jo au go. falls lieber adminrecht hetsch, chani das bi ziite mol irichte (wenni dihai am pc bin)

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

fb einladungen verschicken wär schon kein seich...


gruss
siegi

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

De Plasma het au no gern Admin gha chunnt mer grad in Sinn...
Bild

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

ja i weiss.


da isch halt ebe s Problem schlussendli wönd all admin recht um no irgend en kolleg ilade. drum wärs eigentli aml eifacher aml de link z schicke und no e persönnlichi nochricht dezue schriebe (denn isch aml t Chance au höcher, das t lüt chömed, suscht isch eifach eini vo 1000 partyiladig).

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

das eine schliesst das andere nicht aus :wink:

gruss
siegi

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Ich persönlich schaue die meisten FB Einladungen gar nicht mehr richtig an, das Meiste ist eh Schwachsinn. Leider geht dadurch auch die eine oder andere coole und interessante Einladung durch. Email wäre mir persönlich lieber.

Gruess

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

ich hab nicht mehr von allen emailadressen...

gruss
siegi

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

rucki hat geschrieben:Ich persönlich schaue die meisten FB Einladungen gar nicht mehr richtig an, das Meiste ist eh Schwachsinn. Leider geht dadurch auch die eine oder andere coole und interessante Einladung durch. Email wäre mir persönlich lieber.

Gruess
email isch definitiv vo gestert, ussert gschäftlich het da bi mir kei bedütig meh

fb Einladungen lueg i au nüm a (do bechumi meh als 20 pro wuchä), aber ufe persönlichi nochricht mitm link zur Party würdi aspreche.

Benutzeravatar
jeyenne
Beiträge: 538
Registriert: Do 25. Jan 2007, 18:41
Wohnort: wettingen
Kontaktdaten:

Beitrag von jeyenne »

ned schwerig tue ane mit admin recht :-) oder eifach ned so streng istelle mit ilade. chasch ja denn immer no en tag vorher umstelle uf privat, wenns weg de behörde esch :-)
*** mp3 is 4 kids *** www.jfkstudios.ch ***

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

mer hend au scho 1500 igladni gäst für e party gha, da isch nöd s ziel ;)

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Ebe dasch genau die Art vo Publicity womer ned wänd ha, weni mer di letschte Diskussione und Ereignis zu dem Thema in Erinnerig rüefe. Es isch mer lieber mer blibet "berüchtigt" und mer kennt eus vom Höresäge weder das mer wider d Schmier bi Eus händ einisch... ;)

Zum Thema: Mer dörf sich uf es paar Neuerige freue, es git en neui Uhr (wow!) und zwe anderi sehr geili Sache, wo aber no kheim sind 8)
Bild

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

Seven hat geschrieben:Ebe dasch genau die Art vo Publicity womer ned wänd ha, weni mer di letschte Diskussione und Ereignis zu dem Thema in Erinnerig rüefe. Es isch mer lieber mer blibet "berüchtigt" und mer kennt eus vom Höresäge weder das mer wider d Schmier bi Eus händ einisch... ;)

Zum Thema: Mer dörf sich uf es paar Neuerige freue, es git en neui Uhr (wow!) und zwe anderi sehr geili Sache, wo aber no kheim sind 8)
Genau :!:
ist es zu hart, bist du zu weich

Antworten