26. - 28. Juni 2015 Reisefieber

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Antworten
Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

26. - 28. Juni 2015 Reisefieber

Beitrag von t-orbital »

Und wer chunt das Jahr alles? Isch ja au scho wider ime monat sowiit :wink:

http://www.reisefieber-schelten.ch/
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Ja, under de Bedingig dasi wider so begrüesst wird wie letschtmal ;)
Bild

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

ich nicht. der sound letztes jahr war nicht mein ding. glaube nicht dass sich das markant verbessert.

gruss
siegi

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

eventuell, denke aber mir lueget zerst wies wetter wird. isch amel usverchauft?

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Vilicht es paar Pro und Kontra Sache zu dere Reisefieber (natürli mini persönlichi Asicht, basierend uf miner Erfahrig vo letschtmal woni gsi bi):

Pro
-Coole Location, würkli schöni Umgebig
-Sound abwechsligsricher als z.B. Burning Mountain, lauft au alte Goa und so...
-Cooli Lüt, het nid so viel 0815 Publikum sondern eher igfleischti Goaner
-Guet bsuecht, aber nid soo überfüllt wie teils anderi Parties

Kontra
-Areis isch ziemli müehsam, mit ÖV Shuttle, Auto möglich aber au mit dem muesch schlussendli de Shuttle näh...

Dörfet mi natürli ungeniert korrigiere weni neume total denäbeligge ;)
Bild

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

Seven hat geschrieben: Pro
-Coole Location, würkli schöni Umgebig
-Sound abwechsligsricher als z.B. Burning Mountain, lauft au alte Goa und so...
-Cooli Lüt, het nid so viel 0815 Publikum sondern eher igfleischti Goaner
-Guet bsuecht, aber nid soo überfüllt wie teils anderi Parties

Kontra
-Areis isch ziemli müehsam, mit ÖV Shuttle, Auto möglich aber au mit dem muesch schlussendli de Shuttle näh...

Dörfet mi natürli ungeniert korrigiere weni neume total denäbeligge ;)
also de sound isch det obe mal so mal so, mich dunkz das jahr jetzt au ned grad bsundrigs. git mal besseri mal schlechteri jahrgäng oder anderscht gseit, wegem sound bini jetzt no nie a d reisefieber. aber git immer wider au mal überaschige (positiv wie negativ)
abere bestimmte grössi vo party isches generell schwer,
bi dem betrag wo die für bühne, ahlag u. reschtlich infrastruktur usgebed kein verluscht zmache,d, gnau will halt je grösser d party isch, meh usgabe hesch wo d nume ineholsch mit swag djs/ acts (alts thema)
für mich isch sowas wie d reisefieber scho s maximum ah grössi wo ich no cool finde. schlussendlich gsehn ich das als beschallte campingtrip

ahreis isch in de tat amigs chli müehsam (usserd me hets autoticket)
aber da das scho sit jahre so isch unds au no schlimmer gaht was ahreis ah goaparties betrifft (z.b. im tessin ufeme kackberg wos kei strass het *g*), bini eigentlich uf das ihgstellt.
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

t-orbital hat geschrieben: also de sound isch det obe mal so mal so, mich dunkz das jahr jetzt au ned grad bsundrigs. git mal besseri mal schlechteri jahrgäng oder anderscht gseit, wegem sound bini jetzt no nie a d reisefieber.
Also wo ich gsi bin (vor 2 Jahr glaubs??) isch würkli teils coole Sound gloffe, bi positiv überrascht gsi. Demfal isch das en guete Jahrgang gsi (ischs chli wie bim Wii trinke? :mrgreen:) Het nid sogar de Niggy gsoundet gha?
Bild

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

Seven hat geschrieben:
t-orbital hat geschrieben: also de sound isch det obe mal so mal so, mich dunkz das jahr jetzt au ned grad bsundrigs. git mal besseri mal schlechteri jahrgäng oder anderscht gseit, wegem sound bini jetzt no nie a d reisefieber.
Also wo ich gsi bin (vor 2 Jahr glaubs??) isch würkli teils coole Sound gloffe, bi positiv überrascht gsi. Demfal isch das en guete Jahrgang gsi (ischs chli wie bim Wii trinke? :mrgreen:) Het nid sogar de Niggy gsoundet gha?
kei ahnig meh wer vo 2 jahr gspielt het
wies usgseht aber scho (bild 3):
http://www.masquerade-design.ch/reisefieber2013.htm
über die jahr hez au immer anderi "crews" wo das verahstaltet. es sind au mehreri gängs drin involviert. und alli wend 2-3 vo ihrne lüüt ufem line up und denn bruchz no en headliner wo allne passt und nöd grad s budget sprengt aber gliich mob ahzieht
es het au schomal mal e zimlich progressivi phase gha (so party 3-6 oder so), ide letschte 3 jahr isches aber z. g.wider biz schneller und psychedelischer worde. je nach soundkonzept und timetable isch mal de friitig mal de sunndig und es anders mal den de samschtig besser letschtjahr definitif sunndig am beschte gsi.

da no älteri bildli:
http://www.galerie.dideldum.ch/gallery/ ... fieber-iii
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Fazit: So oder so würd sichs lohne, scho nur wäge de Location und de People. Mer goht jo scho lang nüme wägem Sound in Usgang/neume dure 8)
Bild

Antworten