Rave Reunion am 4.Feb

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

trilobyte hat geschrieben:das problem hat man früher beim set wechsel auch mit einem schraubendreher gelöst :twisted:
jo denn chunsch uf 10%. allerdings fändis au unschö wenn öpert a mine plattespieler öpis würd manipuliere, drum wirds wohl bi 8% bliebe ;)

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Sind wohl doch mit vo de Partie :)
Bild

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

ich chume nöd - wünsch eu aber viel spass und viel erfolg :wink:

ziehnd so parties eigentlich viel lüüt ah ? wie viel lüüt händ det inne platz? 200-300?
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

S chömed all die Oxa-Nostalgickr. Schamigs scho gue pfole. Bringsch sichr mee as en 1000r ine det.

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

Kov hat geschrieben:S chömed all die Oxa-Nostalgickr. Schamigs scho gue pfole. Bringsch sichr mee as en 1000r ine det.
gemäss Homepage sinds 600 nase wo därfsch ine lah
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

isch wieder recht guet bsuecht gsieh damol. party het mir guet gfalle.

de motte het wie erwartet ehr techno gspielt. suberi linie, schö monoton. mir hets gfalle.

schö isch au gsieh, dasses am 3 ähnlich viel lüt gha het wie am 5i. de lüt schiint also üsen "chrieg" gfalle zha.
es isch en huere chrampf gsieh zum spiele, überstürets mischpult, schlechti kontäkt zur nodle (am afang isch de eint plattespieler immer mol wieder uf mono gange), irgend en drecks filter isch no igstellt gsieh wo üs am afang s läbä schwer gmacht het und s ganze isch recht gwagglig gsieh dört obe, dass der gern mol no t nodle usegsprunge isch. bi froh gits kei ufnahme ;)

nichts desto trotz isch feedback durs band recht positiv gsieh. danke allne fürs cho und für de support <3

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

Aran hat geschrieben:es isch en huere chrampf gsieh zum spiele, überstürets mischpult, schlechti kontäkt zur nodle (am afang isch de eint plattespieler immer mol wieder uf mono gange), irgend en drecks filter isch no igstellt gsieh wo üs am afang s läbä schwer gmacht het und s ganze isch recht gwagglig gsieh dört obe, dass der gern mol no t nodle usegsprunge isch. bi froh gits kei ufnahme ;)
Ihr händ eu gue ghalte :D .

De eint Platteschpillr hät ä zwüsche ture wenigr Bass khaa as te andr. Zonckvraaschtaltr. Haupzach vill Lämpli um Pfaarbe.

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

Kov hat geschrieben:
Aran hat geschrieben:es isch en huere chrampf gsieh zum spiele, überstürets mischpult, schlechti kontäkt zur nodle (am afang isch de eint plattespieler immer mol wieder uf mono gange), irgend en drecks filter isch no igstellt gsieh wo üs am afang s läbä schwer gmacht het und s ganze isch recht gwagglig gsieh dört obe, dass der gern mol no t nodle usegsprunge isch. bi froh gits kei ufnahme ;)
Ihr händ eu gue ghalte :D .

De eint Platteschpillr hät ä zwüsche ture wenigr Bass khaa as te andr. Zonckvraaschtaltr. Haupzach vill Lämpli um Pfaarbe.
ja am sigi isches au ufgalle. i meinti isch vom übergang vor legend-b zur nöchste (weiss erli gseit nüm weli) gsieh. die ander het aber us natur us viel weniger bass gha und het drum evtl. chli komisch tönt. aber kp. obs ar technik glägä isch :wink:

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Ich has au super gfunde, die paar Stolperstei hend würkli kei Schade agrichtet. Hoffe Ihr chönd wider mal spiele ;)
Bild

Hikikomori
Beiträge: 215
Registriert: Sa 18. Aug 2007, 22:45

Beitrag von Hikikomori »

Bild

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Wenigschtens do händ si Din Name richtig gschribe, gell Martin :roll:
Bild

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

ich freu mich schon auf die kaserne. ich hoffe die bauen diesesmal die plattenspieler so auf dass es auch anständig funktioniert?


gruss
siegi

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Das hoff ich auch schwer... :wink:
Bild

Benutzeravatar
MDH
Beiträge: 173
Registriert: So 31. Dez 2006, 15:39
Wohnort: Oberrohrdorf, AG

Beitrag von MDH »

Haha, ja, voll ;-)
Isch jetzt aber au uf de Siite vo de Kaserne gflickt :-)

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Ich hamer no Ersatznodle bstellt, die nimi denn am Samschtig mit ;)
Bild

Antworten