REISEFIEBER 8, Fr 29. Jun 12, 18:00h - So, 01. Jul, 14:00h

...was es sonst noch so gibt

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
Tigerente
Beiträge: 200
Registriert: Di 21. Aug 2007, 12:37
Wohnort: BL

REISEFIEBER 8, Fr 29. Jun 12, 18:00h - So, 01. Jul, 14:00h

Beitrag von Tigerente »

Das lohnt sich sehr!!!
Natürlich ufem Scheltenpass, det wo au s Hinderhuus isch.

LIVE:
SKAZI - LIVE & DJ SET
DJ KLANGSTRAHLER & LIVE BAND
CONWERTER **
TWINA **
SCHÄDELLEUCHTEN feat. DAVE SNOW
PAUL TAYLOR
POLYPHEME
ATMA
LACHFALTER
IBOJIMA
GOMA
MODE MODULAR
DIGICULT

DJs
BIM
BABAJAGA
PAUL TAYLOR
SAMsON
OONAH
CYCLOPE
MAGNETIC
CONWERTER
ATMA
TWINA
TRIP HAZARD

Time Table:
http://www.reisefieber-schelten.ch

Eintritt Freitag + Samstag = 80.-- CHF.
Samstag = 50.-- CHF.
Es ist gelogen dass Videogames Kids beeinflussen. Hätte PacMan das getan würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören!

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

bin dann grad am heiraten, n andermal wieder ,-)

gruss
siegi

ps: bis am somuna?

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

bin am berg anzünden :-)

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

@siegi: vill spass und alles gueti ;-)

@aran: au eu vill spass - hebet sorg :wink:
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Tigerente
Beiträge: 200
Registriert: Di 21. Aug 2007, 12:37
Wohnort: BL

Beitrag von Tigerente »

@trilobyte

"[...] Wir wünschen dieser neuen Verbindung recht lange Lebensdauer bei höchster Aktivität." (Lise Meitner an Otto Hahn zu dessen Hochzeit im März 1913)

bisch zwar nöd radiochemiker aber de spruch isch trotzdem guet
Es ist gelogen dass Videogames Kids beeinflussen. Hätte PacMan das getan würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören!

Benutzeravatar
Tigerente
Beiträge: 200
Registriert: Di 21. Aug 2007, 12:37
Wohnort: BL

Beitrag von Tigerente »

@ Aran: Zernez wird von den Charts beschallt, der Scheltenpass von Spirit 8)

P.S. sorry, s hed mr nöd glängt...
Es ist gelogen dass Videogames Kids beeinflussen. Hätte PacMan das getan würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören!

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

Tigerente hat geschrieben:@ Aran: Zernez wird von den Charts beschallt, der Scheltenpass von Spirit 8)
T Iitrizzpriise sind abr mee Charts as Spirit.

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

also underground isches eh nöd, die ziite sind wohl im goa rar worde~ wenigstens ned izaunt und so
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Wänni so mini Goa-CDs aluege, dänn hät's doch au dä eint oder ander Act druf, wo a dä RF debii isch ;--)

Mir sind eus glaub scho einig, dass z.B. dä Neelix und dä Socrates Bullshit sind, aber das heisst no lang nöt, dass die ganz Party en Seich isch. Es mag ja au sii, dass d'BM Kommerz isch, aber abgseh vo dä zwei gnannte Bispiil, findi s'Lineup in Zernez troztdem absolute Hammer (es fählt eigentli nur min Lieblings-Act). Und ob jetzt dä eint oder ander i dä einte oder andere Charts isch (i de normale ja sowieso nöt), isch mer das eigentli sowas vo egal, wänn's trotzdem geil isch. Hät früehner ja au scho einigi geili Tracks gä, wo sogar i de ganz normale Charts gsi sind, und trotzdem hät mer's geil gfunde und ich rede da jetzt nöt vo Westbam, Marusha und Co. obwohl sogar vo däne dä eint oder ander Charthit geil gsi isch.

Mä sött's da IMO nöt so äng gseh. Es gaht ja nöt um irgendwelchi Hudigäggel-Parties mit DJ Antoine und Co.

Und ja, dä Kov hät's au scho schön gseit, d'Iitrittspriise sind tatsächli meh Charts als Spirit und durch das, dass d'BM ein Tag meh duuret, sogar fascht öppe gliich :lol:

Ich wünsche eu, wo a d'RF gönnt jedefalls genau so viel Spass, wie eus, wo a d'BM gönnt. Ich find's nur beduurlich, dass es am gliiche WE isch und mer nöt all zämä a die gliich Party chönt. Nächscht Jahr bini dänn wahrschinli au wieder a dä RF.

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

Bild

openair st. galle :wink:
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Tigerente
Beiträge: 200
Registriert: Di 21. Aug 2007, 12:37
Wohnort: BL

Beitrag von Tigerente »

ReiseFieber: 1.81 sFr/h sound & H2O
BurningMountain: 1.71 sFR/h sound

s isch aso kein grosse unterschied. Wenn me jetzt überleggd dass beidi verastalter alles nur füres weekend uuf und abbaued chöndr eu s nächscht mol imene club abzockd fühle.
zu DJ Antoine z.b. ;-)

es isch mr nöd ganz egal was es choschtet ABER...schelte hed spirit und drum gang ich det ane. ich würd au zm lineup vom BM ufe schelte.

Ich will ufe schelte, wirde ufem schelte sii.
und ich wirde erscht nachem schelte wieder abechoo 8)

UND DIE MORAL DER GESCHICHT, MORAL GIBT ES NICHT!
Es ist gelogen dass Videogames Kids beeinflussen. Hätte PacMan das getan würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören!

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Tigerente hat geschrieben: s isch aso kein grosse unterschied. Wenn me jetzt überleggd dass beidi verastalter alles nur füres weekend uuf und abbaued chöndr eu s nächscht mol imene club abzockd fühle.
zu DJ Antoine z.b. ;-)
Ich fühl mi überhaupt nöt abzockt, susch würdi au nöt gah. S'isch zwar scho cheibe tüür, aber wänn mer dä ganz Uufwand beachtet, wo die betriibet (egal ob für d'RF oder d'BM), dänn isch es absolut nachvollziehbar.
Und zumene Aalass mit DJ Antoine würdi nödemal gratis gah, da müsst mer mir scho ehner Gäld zahle, als das ich öppis defür wür usgä :-D
Tigerente hat geschrieben:es isch mr nöd ganz egal was es choschtet ABER...schelte hed spirit und drum gang ich det ane. ich würd au zm lineup vom BM ufe schelte.
Ich finde uf jede Fall au, dass Schelte Spirit hät. Aber wie definiersch du das und warum sölls das nöt au in Zernez ha?
Ich definiers jedefalls primär dur dä Sound, und dänn no dur d'Location und d'Lüüt. Da ich no nie anere BM gsi bi, chani die letschte zwei Sache nonig beurteile, bi aber überzüügt, dass d'Location au sehr geil isch. OK, es wird chlii meh Lüüt in Zernez ha, aber ich glaube chuum, dass die komplett andersch sind als ufm Schelte. Soundtechnisch isch's im Prinzip eh Hans wie Heiri. Und darum frögi mi, wieso Zernez kei Spirit ha söll.
Tigerente hat geschrieben:Ich will ufe schelte, wirde ufem schelte sii.
und ich wirde erscht nachem schelte wieder abechoo 8)
Es hät niemmer gseit, tööfisch nöt :-D
Zuletzt geändert von Infinity303 am Do 28. Jun 2012, 17:20, insgesamt 1-mal geändert.

Benutzeravatar
Tigerente
Beiträge: 200
Registriert: Di 21. Aug 2007, 12:37
Wohnort: BL

Beitrag von Tigerente »

Ich fühl mi überhaupt nöt abzockt
ich ä nöd, isch nur d antwort zu
T Iitrizzpriise sind abr mee Charts as Spirit.
Ich definier Spirit wie du. Ob BM Spirit hed...ich hoffes für all die wo gönd dasssi das so empfindet.

ABER wenns am gliiche Datum isch gangi ufe Schelte 8) det bini die letschte 8jahr immer super bedient worde.
Es ist gelogen dass Videogames Kids beeinflussen. Hätte PacMan das getan würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören!

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Tigerente hat geschrieben:ABER wenns am gliiche Datum isch gangi ufe Schelte 8) det bini die letschte 8jahr immer super bedient worde.
Völlig ok, es hät niemmer gseit, müssisch wäg dä BM dä Schelte sause la :-D

Ich wär uf jede Fall au gern ufe Schelte cho, aber ich ha mi scho lang bevor mer (oder zumindscht ich) gwüsst hät (han), wänn d'RF isch, für d'BM entschiide. Wonni das mit dä RF erfahre ha, bini dänn au lang inere Zwickmühli gsi, ha mich dänn aber immer no für d'BM entschiide, wiil mi s'Lineup, trotz Neelix/Socrates, überzüügt (nöt, dass es a dä RF andersch wär) und vor allem wiili no nie dete gsi bi und's eifach mal gseh wott :-)

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

weiss öper wär Sound und Liecht macht a dere Party?? Arrow-Sound??

Antworten