REISEFIEBER 8, Fr 29. Jun 12, 18:00h - So, 01. Jul, 14:00h

...was es sonst noch so gibt

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

jop has au gseh :cry:

Benutzeravatar
Tigerente
Beiträge: 200
Registriert: Di 21. Aug 2007, 12:37
Wohnort: BL

Beitrag von Tigerente »

vrdammt! hoffentlich ziehts nöd alli a d Reisefieber nächst Jahr.
Immer wieder die Böööse Goaner :?
Es ist gelogen dass Videogames Kids beeinflussen. Hätte PacMan das getan würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören!

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

t-orbital hat geschrieben: da hez wies usgseht d orga zünftig verbockt....
Gruss vom Gemeindepraesi Zernez., BM wird in dieser form nicht mehr Bewilligt., nach Konkurs von Engadin Spirit, und dem Flop mit BM,haends nase jetzt voll do obe vo Goatheater - soebe uf FB gläse ^^
Hät öppr uf t Wise gschisse? *gg*

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

Kov hat geschrieben:
t-orbital hat geschrieben: da hez wies usgseht d orga zünftig verbockt....
Gruss vom Gemeindepraesi Zernez., BM wird in dieser form nicht mehr Bewilligt., nach Konkurs von Engadin Spirit, und dem Flop mit BM,haends nase jetzt voll do obe vo Goatheater - soebe uf FB gläse ^^
Hät öppr uf t Wise gschisse? *gg*
ääää jo säget mer "öper" ;)

----> http://www.youtube.com/watch?v=PAH0sG7_Cz8
dasch de best act gsieh

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

t-orbital hat geschrieben:
Infinity303 hat geschrieben:
t-orbital hat geschrieben: mol, gange wider....hoffentlich isch wider motion , s burning mountain, openair st galle, ect s next jahr am gliiche datum....ufem schellte langed die lüüt - ned z vill und ned z wenig!
Da bini definitiv degäge, susch bini dänn wieder i de Zwickmühli ;-)

Wie's a dä BM gsi isch -> FB :-D
da hez wies usgseht d orga zünftig verbockt....
Gruss vom Gemeindepraesi Zernez., BM wird in dieser form nicht mehr Bewilligt., nach Konkurs von Engadin Spirit, und dem Flop mit BM,haends nase jetzt voll do obe vo Goatheater - soebe uf FB gläse ^^
Wo häsch dänn das gläse? Au uf FB oder wie? Ich ha ebe eigentli min eigene Biitrag i mim FB-Profil gmeint ^^

Aber shit ey, uf dä FB-Siite vo dä BM wird ja massehaft abgleschteret über d'Party, bzw. d'Veraschtalter. Schräg, ich ha eigentli nüt schlimms mitbecho (ussert eusne Asi-Zältnachbere) und das mit de WCs isch letscht Jahr a dä RF ja au rächt prekär gsi. Und dä Iitritt isch zwar wie im andere Biitrag erwähnt zwar scho rächt höch, aber in Anbetracht vo dä Duur und vom Uufwand doch verständlich. Allerdings hettets dänn würkli nüme müesse bi de Getränk und so abzocke (hani aber au nöt mitbecho, wiili ussert es paar Caipis, wo sowieso tüür sind, nur sälber mitbrachti Waar trunke ha) und z.B. hettets au chöne gstaffleti Itritts-Priise mache und nöt eifach 120.--, egal ob am Do, Fr oder Sa cho bisch.

Und vill seged schiints chrank worde vom Gratis-Wasser. Zum Glück hani nur mitbrachts Wasser trunke...

Das ganze git mer also scho rächt z'dänke und es schiint wohl, wie glaubs dä t-orbital mal erwähnt hät, tatsächlich voll e Kommerzparty, bzw. wie's einigi uf FB gschriibe hänt ä Kapitalischte-Party gsi z'si. Trotzdem hani sie nöt als solchi empfunde und wie uf FB gschriibe hät's mer hammermässig gfalle. Und was de Sound betrifft, wär mer meh Psy scho lieber gsi, aber schlimm hani au das nöt gfunde. Au das isch letscht Jahr a dä RF ähnlich gsi.

Nächscht Jahr gahni trotzdem uf jede Fall a d'RF (immer vorusgsetzt, s'Wätter isch guet^^), au wännt BM am gliiche WE isch (falls sie überhaupt no stattfindet). Und obi a d'BM gange, wänn sie doch und ame andere WE stattfindet, muessi mir also, obwohl's mer ja eigentli würkli extrem gfalle hät, scho rächt guet überlegge, wiil au wänni nüt schlimms mitbecho ha, chan's ebe schon nöt sii, dass en Veraschtalter so nen Scheiss abzieht. Das sött mer IMO, bzw. wott ich eigentli definitiv nöt understütze.

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

jo isch sicher einiges schieff gange wo eigentli nöd sött.
mir het party super gfalle (im übrige au t soundalag guet gfunde, viel gsehnd da gar nöd so). musik hani mega gfunde (gschmacksach)

aber ebe, überfüllte zeltplatz, lüt müessä uf de parkplatz fürä go zelte und dört nomol 10 stutz abdrucke. abm so nomi seg niemert meh do gsieh wo s "müllpfand" retour geh het, verstopfti schiisene, verpeilti sekuritas, "trinkwasser", shuttlebus priis etc etc.

sympatisch chunt de verastalter leider nöd übere.

gläsä hanis im fb (git sogar e gruppe mit beahtlicher azahl lüt wo wönd klage, wells chrank worde sind)

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »


Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

ich chas zwar nöd würklich beurteile will ich nöd det gsi bin aber es isch irgendwie s letscht jahr gnau s gliche gsi wenn mer so die kommentär ufem Mysticalforum, Facebook, goabase, 20min (http://www.20min.ch/schweiz/ostschweiz/ ... h-15063183), usw. lisst: 2011 + 2012 = the same

wie gseit musig isch gschmacksach und sicher isches lustig gsi wenn mer nüt vo all dene negative pünkt mitbecho het. und welli party isch scho "perfekt"?
was mich stört am ganze isch eifach, dass dur so ein im vorus bekannte komische verastalter am schluss e so es fiasko entstaht.
und all die lüüt wo jetzt (vorallem uf 20min.ch) so e hezjagt betriibed sind au ned würklich konstruktiv. schlussendlich schadet das nämlich nur de "szene" selber. klar muess mer kritik ahbringe und mer söll au kritikfähig si. amel es wird sicher nöd eifacher dur das für anderi verastallter zum a bewilligunge z cho.

nimmt mich wunder wies jetzt wiiter gaht nächscht jahr. glaubes nöd dass sich de mob mit dem eher schwache statement zfride geh wird. villicht isch das au guet so, ich meine wer het öppis devo wenn mer goa parties mit tuusige vo lüüt verastaltet? obwohl, es git ja schier unzähligi parties ab ere bestimmte grössi wo funktioniered....

egal, hoffemer dasses für alli guet chunt
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

t-orbital hat geschrieben:ich chas zwar nöd würklich beurteile will ich nöd det gsi bin aber es isch irgendwie s letscht jahr gnau s gliche gsi wenn mer so die kommentär ufem Mysticalforum, Facebook, goabase, 20min (http://www.20min.ch/schweiz/ostschweiz/ ... h-15063183), usw. lisst: 2011 + 2012 = the same

wie gseit musig isch gschmacksach und sicher isches lustig gsi wenn mer nüt vo all dene negative pünkt mitbecho het. und welli party isch scho "perfekt"?
was mich stört am ganze isch eifach, dass dur so ein im vorus bekannte komische verastalter am schluss e so es fiasko entstaht.
und all die lüüt wo jetzt (vorallem uf 20min.ch) so e hezjagt betriibed sind au ned würklich konstruktiv. schlussendlich schadet das nämlich nur de "szene" selber. klar muess mer kritik ahbringe und mer söll au kritikfähig si. amel es wird sicher nöd eifacher dur das für anderi verastallter zum a bewilligunge z cho.

nimmt mich wunder wies jetzt wiiter gaht nächscht jahr. glaubes nöd dass sich de mob mit dem eher schwache statement zfride geh wird. villicht isch das au guet so, ich meine wer het öppis devo wenn mer goa parties mit tuusige vo lüüt verastaltet? obwohl, es git ja schier unzähligi parties ab ere bestimmte grössi wo funktioniered....

egal, hoffemer dasses für alli guet chunt


find amel au, dass mer so sache "ir szene" söll usdiskutiere und das medie das nöd müend wüssä. so gits nu no immer schlimmeri/schärferi uflage für so es open airs und da isch nöd nötig.

und das mitm "vergifte": i mein wenn näber n darmvirus het (bevor er es openair goht), denn pisstr irgendwo is gebüsch. en andere tschalpt dri und lauft dur de dancefloor cha das bi dene "bakteriell günstige temperature" lange zum öpert mitme gschwächte imunsystem z verwütsche (viel hend grad dur de zewnig schlof und schlechti ernährig, denn chli es gschwächts imunsystem). ganz so heickel gsehni das aso nöd. dumm glaufe halt.


und da isch chli so wie mitm unglück vor loveparade. paar wuchä wird das mega ghypt und isch all sind voll emotional. e joor spöter weiss das kei sau meh so richtig, defür stöhnd denn ufm flyer wieder stardjs und denn isch die sach sowieso klar :)

Antworten