Einfuhr von Schallplatten

...suchen, tauschen, verkaufen

Moderatoren: rucki, trilobyte

Antworten
Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Einfuhr von Schallplatten

Beitrag von t-orbital »

Musste bei einer Discogsbestellung eine Rechnung Bezahlen (40.-), da ein packet falsch deklariet wurde. es fehlte ein beilagezettel mit dem warenwert.
heisst das, ich muss immer einen solchen beleg (ausdruck der discogsbestellung) bei meinen sendungen mitverlangen?
bisher hatte ich keine probleme mit anderen bestellungen aus dem ausland obwohl die auch nicht wirklich anderst sind.

kennt sich jemand aus damit?

https://www.post.ch/de/geschaeftlich/th ... -versenden

bin eben nicht sonderlich begabt in solchen themen *g*
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

i ha s gfühl da isch e absolut zuefall. mengmol muessi öpis zahle, mengmol überhaupt nüt

ktipp het dezue no en Artikel gschriebe:
https://www.ktipp.ch/artikel/d/versandh ... beim-zoll/

i säg de verchäufr jewils sie söllet drufschriebe, dass es sich um Occasion/gebrauchte Schallplatten handelt. eigentli sötti denn kei mwst. meh afalle und folglich dörfti dass au nöd ir abrechnig uftauche.
falls es de versender nöd macht, bzw. vergesse het, gib i t rechnig+mis mail mit dem hiiwis und sägäm er söll zahle, suscht gits negativi bewertig. meischtens findet sich denn en weg. i somne fall isches nämli klar sini schuld.
mengmol machets s packet aber glich uf und verlanget zollgebüre, denn chöntsch eigentli widr zur post go und hetsch u.U, wieder aspruch. mi schiisz aber aml a weg dene paar franke es Theater ufzmache.

s ganze i churz: säg am versender dassr söll druf schriebe, dasses occasione sind und hoff das klappt, ansuschte halt zahle ;)

nimmt mi aber au no wunder wie das de rest macht

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

öb neu oder nöd chund nöd drufa, relevant isch de betrag wo zahlt worde isch, oder wenns es "gschänk" wär de reali warewert.....

jetzt chömed zum warewert no d versandchoschte dezue und je nach spedition au no d verzolligsgebühre vo dene.... wenn denn dadevo 8% me als 5 Fr. isch wird de ganz chabis verrechnet.....

Bispiel:

2 Platte à 5 Euro
10 Euro Versand
20 Fr. theoretischi verzolligschoschte
Total (ich nime mal en Kurs vo 1:1 a): 40 Fr. somit MWST 3.20 Fr... somit wird nix verrechnet......

sinds also total ab rund 60 FR. wirds kritisch....

Also möglichst luege dass die platte für nur paar wenigi Fr. deklariert werded, wenn au no occasion staht isch es sogar glaubwürdig.....

(s Bispiel wo die theoretische Verzolligschoschte bereits mit iigrechnet sind isch s extreme, will macht ja kei sinn das fürd berechnig vo de 5 Fr. grenze iizfüege, aber es paar macheds!)

und no uufpasse.... POST ist nicht gleich POST GLS...... sehr schlimm isch die GLS!

Benutzeravatar
MDH
Beiträge: 173
Registriert: So 31. Dez 2006, 15:39
Wohnort: Oberrohrdorf, AG

Beitrag von MDH »

Bi mir isch au immer Zuefall, öbs öppis choschtet. Isch eher sälte, und dänn zahli halt. Bi dene Beträg lohnt sich de Ufwand nöd.
... usser sie verschniidet mer d'Platte am Zoll bim ufmache... dänn machi Theater... und das nützt ;-)

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

wenn öpis scho mol kauft worde isch, sind t MWST eigentli scho zahlt. Da heisst, dass bi occasione eigentli kei mwst meh söttet zahlt werde, oder gseh i da falsch?

mitem wahrewert isch halt au wieder chli es zügs. einigi wönds versicheret schicke, denn muesch natürli au en realisitische wahrewert ageh, suscht bringst au nüt ;)

i machhalt tendenziell eher "grossbstellige". wenn i aso mol poschte choscht mi s gsamtpacket meischtens es paar hundert franke

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

@ Aran

dasch egal öb d MWST scho zahlt worde isch.....

Bim Import fallt immer d MWST aa.... denn es gaht ja um d CH MWST... die isch nonöd zahlt worde. (Es nennt sich ja denn Einfuhrsteuer!)
Die Ussländisch MWST chönti de verchäuffer theoretisch abzieh, aber nur wenn er es gschäft isch, macht er aber nöd bi platte....

So chönti ja jede säge das woner verschickt sig occasion und so umd mwst ume cho.....

Versicheret schicke wänds die meischte dass es eifach iigschribe isch... also en bewiis da isch dass es de empfänger übercho häd.....

wenn du natürlich grossbstellige machsch chunsch eh über die 60Fr. nur scho mit de Versandchöschte und denn zahlsch eh (ussert de zöllner wos bearbeitet isch z hohl....) oder de versänder deklarierts garnöd und sie glaubeds.....
denn macht aber au en versicherte versand meh sinn.... :-)

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

vakuum hat geschrieben:@ Aran

dasch egal öb d MWST scho zahlt worde isch.....

Bim Import fallt immer d MWST aa.... denn es gaht ja um d CH MWST... die isch nonöd zahlt worde. (Es nennt sich ja denn Einfuhrsteuer!)
Die Ussländisch MWST chönti de verchäuffer theoretisch abzieh, aber nur wenn er es gschäft isch, macht er aber nöd bi platte....

So chönti ja jede säge das woner verschickt sig occasion und so umd mwst ume cho.....

Versicheret schicke wänds die meischte dass es eifach iigschribe isch... also en bewiis da isch dass es de empfänger übercho häd.....

wenn du natürlich grossbstellige machsch chunsch eh über die 60Fr. nur scho mit de Versandchöschte und denn zahlsch eh (ussert de zöllner wos bearbeitet isch z hohl....) oder de versänder deklarierts garnöd und sie glaubeds.....
denn macht aber au en versicherte versand meh sinn.... :-)

hmm ok. i ha gmeint, bi occasione muesch kei mwst zahle, aber so im nochhinein chunts mer au chli komisch vor ;)
es isch aber würkli immer unterschiedliche. meinti ha au scho bi grossbstellige kei zoll müessä zahle. vllt heter denn de wahrewert aber uf 1€ tue, chani jetzt au nüm sägä.
wie isch da nomol bi gschenk? säb sägi aml au, wenn mögli als gschenk schicke

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

Aso mini Erfahrig isch dases warschiindli drufaachunnt wer ga tee zizzt. Ha scho Sändige mit decklarierte +300 Schtuzz Wer khaa wos im Poschtzollamt en "Abgagefrei"-Chläbr druffpappt händ.

Bi fehlende Decklarierige müsspmr ja amigs irgendwie 18.- zahle fs Uufmache un zo Uufwand. Han abr äscho nöb müse.

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

Also chamer säge, dass im fall dass d stichkontrolle dis päckli verwütscht d CH-MWST unumgänglich isch, jedoch laht sich mit em deklarierte Betrag e bearbeitigsgebühr vermiede ?!
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

us miner sicht hesch die gröscht Chance zum nüt zahle wenn
- druf schriebsch, "Occasion Vinyl"
- wahrewert tüüf (ussert isch versicheret)
- als gschenk

muesch glich zahle, sprichsch de versender uf die obere pünkt a. het er öpis verhange, bittisch ihn koste z überneh (viel williget uf t hälfti i). isch alles "richtig" gmacht worde, würdi zahle oder wenn vorig ziit hesch gosch uf post demit und probiersches dört ;)


finds aber no lustig, dass demfall da "System" demfall niemert so richtig durchschaut het ;)

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

meh als stichprobeartigi kontrolle chönz wohl ned mache da zwenig personal :wink:
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
X-Tribe
Beiträge: 54
Registriert: Mo 30. Sep 2013, 12:22
Wohnort: Züri Oberland
Kontaktdaten:

Beitrag von X-Tribe »

Ich bstell ja au scho sit vilne Jahr Plattene usem usland. Vilfach fü mehreri 100.- und es isch also nach minnere Erfahrig würkli reine Zuefall obs verzollt wird oder nöd. Han also scho viel tüüri Päckli überchoh wo nüt koschtet händ und wiedeum dänn eis wo bi Wahrewert 65.- grad öppe 20.- kostet hät. Ich han das System auna nie Kapiert. Am beschte isch wie scho obe erwähnt, d Platte als Gschenk deklariere und evtl. ä gfakte Liste mit Prisse billegge lah. Wird aber vilicht chli kompliziert wänn dä Zoll ä Zahligsbestätigung wot gseh.

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

es isch würklich ganz eifach eigentlich und häd au nöd viel mit zuefall ztue.....

Relevant isch de Deklarierti Betrag vom Paket (egal öb gschänk oder nöd das isch scheissegal)

die meischte versender schribed det halt en tüüfe betrag und denn choschtets au kei abgabe.....

USSERT es wird vom Zoll gnauer aaglueged, das sind aber vilicht 10% vo de päcker und das isch zuefall... denn je nach zöllner glaubt er de deklarierti betrag oder er findet e rechnig oder er fragt bi dier nache wast zahlt häsch.....

wenn de versender garnüt vom betrag schribt denn isch es fascht zu 100% sicher dass de zoll bi dier nache fragt, denn die müend bim verzolle immer en warewert aage.....

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Also au ich würd jetzt säge, dases bi mir zuefällig isch, obs bim Zoll hangeblibt oder ned. Es schiint mer aber so, dass bi gwüsse Verchäufer uf discogs eher selte oder garnie es Paket hangeblibt, und die merki mer denn natürli. A was es lit chani bis jetz au nid so genau säge. Es paar chläbed en Vermerk druf, es seig es Gschenk, wider anderi schribet druf es sind z.B. 8 Schallplatte dinne und wider anderi schribed gar nüt druf.

Ha au scho müesse 60.- zahle bimene Warewert wo sogar weniger gsi isch. Paket isch denn wends ufmachsch ziemli zunderobsi. Platte us de Papierhülle dusse und eifach ufenandgstaplet und das isch scho en Scheiss. Aber mich schists ame au a de Ufwand z betribe für nüt. Bis jetz isch zum Glück no alles heil acho.

De gröschti Scheiss woni mal mit eim uf ebay gha han isch ganz öpis anders. Det hani no mit Banküberwisig zahlt und de het denn behauptet s Geld seig bi ihm nid acho, au nachdem ich ihm en Bankuszug gschickt han... Naja Idiote gits überall :roll:
Bild

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

X-Tribe hat geschrieben: evtl. ä gfakte Liste mit Prisse billegge lah.
Ich schick denn vo discogs immer de Order mit de Uflischtig und em Totalbetrag, ich würd jetz do nid go bschisse, es isch ja schlussendlich wahrschinlich kei grosse Unterschied und sie sitzed ja am längere Hebel ;)
Bild

Antworten