Platten sortieren und wieder finden

...suchen, tauschen, verkaufen

Moderatoren: rucki, trilobyte

Antworten
Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Platten sortieren und wieder finden

Beitrag von vakuum »

Hallo zämä

Ich fangä mal wider aa mini platte sortiere und usmischte und uf discogs registriere.

Händ ier mier ä gueti idee wien ich d platte wieder find i mine gstell und chischtä?? Wüssed ier usswändig was wo isch??

Det wo mer ganzi oder bekannti label häd isch es eifacher aber alli andere??

Und wänn mer mal es set us äm gstell nimmt sött mers wieder chönne iirumä wie gehabt.

Platte alli durenummeriere??
Hmmm....

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

durchnummerien ist so eine sache wenn mal was neues dazu kommt.
ich habe bei meinen cd's sehr lange eine excel liste geführt und da jeweils neue cd's da eingefügt wo es irgendwie thematisch hingepasst hat.

durch die liste konnte ich da auch drin suchen und sortieren.

mittlerweile ist alles digitalisiert und ich höre nur noch ab festplatte.
der gute alte winamp mit der media library kommt da zum einsatz.

im auto habe ich mittlereile ein 200gb stick und den ganzen sound auch dabei.

hilft dir natürlich nichts bei den platten.

gruss
siegi

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

i ha mini platte alphabetisch noch label igrumet. i ha das ikea gstell und ha immer en buechstabe für n Fach (buechstabe A het z.b. Fach 1-3, B 4-7 etc.)
innerhalb vom label buechstabe hani denn t labels chli zemä tue und bi labels wie z.B. suck me plasma sinds sogar einiermasse de reie no.

problem entstönd immer denn weni afang e set zemä stelle. denn nimmi züg use und versorgs meischtens viel spöter wieder drum wirds chaos au immer bitz grösser ;)

im discogs hani fast nix. i ha sogar schomol überleit obi das "sortiere und igeh bi discogs" als schüelerjob irgendwo söll usschriebe. i ha würkli überhaupt kei lust uf da ;)

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

Alphabetisch nach Label un innrhalb vo de Labels nach Laufnummere. Gwüssi Labels (Blow Up, Low Spirit, z.T Logic) händ ecka nachvollziehbari Nummerene. Det wiirz amigs es bizz chaotisch.

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

Ide goase stönd zur ziit gad em eric, em niggy und mini schiibe (zäme öppe +/- 10000 stuck)
-De eric het sini nach musig style gortnet gha.
Positiv isch das zum spontan usem regal mixe. Au gäbig wennt wifach en bestimmte style lose wotsch. Isch aber en nachteil wenn d schiibe vom gliche label über 3 regal verteilt sind. Me muess so eigentlich die ganz sammlig recht guet känne. Zudem fanged sini schiibe im wesentliche so mitti 80er jahr ah (new beat, house, wave und so))und me merkt dasser diesbezüglich chli anderi perspektive uf de sound het gha als ich das vo eus känne. Zudem isch da en nachteil, dass nebscht de eigete soundkategorisierig platte eifach nöd immer de gliich style uf a und b siite händ. Wo tuet mer e schiibe ane wo acid vorne und hine techno druff het ane?
-de niggy hets nach mixbarkeit gordnet. F¢chli sind nach style und bpm gordnet. Isch no easy zum sponti mixe
Bringt aber d gfahr dassmer so immer s gliiche spielt
ich ha mini schiibe nach mehrmaligem hi und her mal grob unterteil:
-Hardcore/gabber/speedcore (mit me spezialfach für sache rund um martin damm) (jewils nach label, d labels nach länder (holland (d holländer labels nach stadt), dütschland, england, usa,...)soferns meh als 3 schiibe vome label het, die wos zwenig vome label het sind nach l¢nder und/oder style sortiert)
-Techno/trance us de 90er (au wie obe nach label und sekundär nach land oder jahr)
-techno 2000 und ufwärts (so schwede, dütsches, englischs zügs, nach label aber suscht alles zäme, tönt eh alles glich und isch eh alles öppe ide gliche bpm gägend)
-Breakbeat/hardcore(breakbeat)jungle/dnb/breakcore (nach label und dänn nach stlye bzw bpm)
-goa/psy und so (nach label , dänn nach style)
-Ambient/ chillout/ electro/ avntgarde (au wider nach label und dänn style sortiert)
Da immer wider noimez mal was dezue chunt wo de schwerpunkt veelageret, isches ständig am morphe aber s grundgrüscht bliibt so bestah.
De eric und ich h¢nd d schiibe so im regal wiemers au uf discogs
Discogs (folders)gordnet händ, so dass mer die ganz sammli als lischte exportiert de zueoednig im regal entspricht

Problem isch immer det wod schiibe überall ane tue chöndsch, schiibe wo als hc, als hartrance, hardtechno und acid chasch spiele. Delirium / overdrive zum biespiel sind so label
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

danke vielmal für eui inputs.....

Mis Problem isch, dass ich zwenig ziit han um mich um mini Platte z Kümmere, das heisst ich känn mi zwenig uus mit de Label und chan mer das au zwenig merkä.

Dadurch findi s Sortiere nach em Label Alphabet eigentlich ä rächt gueti Idee, das sött mer au chönne wenn mer sich nöd so uuskennt... ;-)

Es vorsortiere nach Style findi aber au wichtig, nöd dass sich oldskool HC mit 2000er Trance abwächslet. (und das denn so bi discogs au i kategorisiere macht sinn!)

Bisher hani de sound eigentlich immer scho so sortiert:
- HC (oldskool)
- 1993-96 (schnellers)
- ca. 1998er (längsemers)
- ab 2000er

Aber ich gsehene logischerwiis s Problem wenn ei Platte mehreri Styles chan haa, wenn mer denn aber s discogs chan zur Hilf nee und mer det gseht wo sie hii ghört sött das ja eigentlich gaa....

Danke Jungs, ich glaube das isch d Lösig.... ;-)


Und ja Patrick, wännt aso sonän Student findsch wo das guet macht nimmen aso au! ;-)

Antworten