mas ricardo tape 11-94 ah

...suchen, tauschen, verkaufen

Moderatoren: rucki, trilobyte

Antworten
Benutzeravatar
jeyenne
Beiträge: 538
Registriert: Do 25. Jan 2007, 18:41
Wohnort: wettingen
Kontaktdaten:

mas ricardo tape 11-94 ah

Beitrag von jeyenne »

be grad echli am lose & müesst onbedingt 2 tracks wösse ! het das öpper digital ? es wäri uf de a-site de 2. track & de 4. track ! resp. de vor & noch de le petit prince / steve baltes (http://www.discogs.com/release/48376)...danke
*** mp3 is 4 kids *** www.jfkstudios.ch ***

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Souundschnippsel :)
Bild

Benutzeravatar
jeyenne
Beiträge: 538
Registriert: Do 25. Jan 2007, 18:41
Wohnort: wettingen
Kontaktdaten:

Beitrag von jeyenne »

Seven hat geschrieben:Souundschnippsel :)
got jetzt ebe grad ned ! min mac macht s'erschte mol rechtig problem & es gseht so us, als wärs en virus, obwohl ich eigentlich selte am netz bin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! be grad am date save im studio & sobald alles wird lauft mach ich schnippsels...
*** mp3 is 4 kids *** www.jfkstudios.ch ***

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

jeyenne hat geschrieben:got jetzt ebe grad ned ! min mac macht s'erschte mol rechtig problem & es gseht so us, als wärs en virus, obwohl ich eigentlich selte am netz bin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! be grad am date save im studio & sobald alles wird lauft mach ich schnippsels...
Ich dachte mit Mac habe man nie Probleme, geschweige den Viren.

Bild

Gönnen tue ich dir das aber natürlich auf keinen Fall Bild

Benutzeravatar
jeyenne
Beiträge: 538
Registriert: Do 25. Jan 2007, 18:41
Wohnort: wettingen
Kontaktdaten:

Beitrag von jeyenne »

Infinity303 hat geschrieben:
jeyenne hat geschrieben:got jetzt ebe grad ned ! min mac macht s'erschte mol rechtig problem & es gseht so us, als wärs en virus, obwohl ich eigentlich selte am netz bin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! be grad am date save im studio & sobald alles wird lauft mach ich schnippsels...
Ich dachte mit Mac habe man nie Probleme, geschweige den Viren.

Bild

Gönnen tue ich dir das aber natürlich auf keinen Fall Bild
das esch scho so, aber noch 10 johr de 1. virus esch ned schlecht oder ? und das ohni anti-software ? es get leider doch es paar wie ich im netz gseh ha: http://www.architektenwerk.de/mac_os_viren.html

aber ich be ebe noni ganz sicher, öbs wörkli eine esch. das ganze esch passiert nachdem mer en neue usb hub installiert händ. evt. hett de au öppis verschrömmlet...
*** mp3 is 4 kids *** www.jfkstudios.ch ***

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

jeyenne hat geschrieben:das esch scho so, aber noch 10 johr de 1. virus esch ned schlecht oder ? und das ohni anti-software ? es get leider doch es paar wie ich im netz gseh ha: http://www.architektenwerk.de/mac_os_viren.html

aber ich be ebe noni ganz sicher, öbs wörkli eine esch. das ganze esch passiert nachdem mer en neue usb hub installiert händ. evt. hett de au öppis verschrömmlet...
En USB-Hub verursacht bim Mac Problem? LOL

Min erschte Satz hani übrigens nur ironisch gmeint *gg*
Ich schaffe bime Mac-Händler, ich weiss, dass es Mac-Vire git ;-)

Das mit dä weniger Vire für Mac isch übrigens logisch...welle Vireschriber und Hacker interessiert scho es Syschtem, mit 5% Märtateil. Hetti Mac en grössere Ateil oder dä gliich wie Win, hettets genau dasselbe Problem, wänn nöd sogar s'grössere, zumal Mac im Verglich zum Vista erwisenermasse weniger sicher isch (gemäss diverse Bricht und Teschts). Für Mac spricht eigentlich genau gar nüd (je nach Isatzgebiet isch Mac sogar weniger optimal, wäge fählende Software usw.). Es isch im Prinzip nur no reini Gschmackssach und e Sympathiefrag, welles Syschtem mer lieber wott.
Und ja MS isch ganz e bösi Firma...aber glaub mer, Apple isch keis bitzeli besser.
Dä Unterschied zwüsche Mac- und Win-User isch, dass d'Win-User wüsse, dass sie miteme "scheiss"-Syschtem vomä "scheiss"-Hersteller schaffet, während Macianer sogar no stolz druff sind, obwohl MacOS und Apple genau so "scheisse" sind. Wänn also es "nödscheissigs" Syschtem willsch, dänn muesch uf Linux umstiige *gg*

EDIT: Hier noch ein paar Berichte über die ach so tolle und sichere Mac-Software und die ach so tolle Firma Apple:
http://www.pctipp.ch/news/betriebssyste ... acker.html
http://www.pctipp.ch/news/sicherheit/42 ... lware.html
http://www.pctipp.ch/news/sicherheit/42 ... chrig.html
http://www.pctipp.ch/news/sicherheit/42 ... echer.html

Benutzeravatar
jeyenne
Beiträge: 538
Registriert: Do 25. Jan 2007, 18:41
Wohnort: wettingen
Kontaktdaten:

Beitrag von jeyenne »

Infinity303 hat geschrieben:Min erschte Satz hani übrigens nur ironisch gmeint *gg*
Ich schaffe bime Mac-Händler, ich weiss, dass es Mac-Vire git ;-)

Das mit dä weniger Vire für Mac isch übrigens logisch...welle Vireschriber und Hacker interessiert scho es Syschtem, mit 5% Märtateil. Hetti Mac en grössere Ateil oder dä gliich wie Win, hettets genau dasselbe Problem, wänn nöd sogar s'grössere, zumal Mac im Verglich zum Vista erwisenermasse weniger sicher isch (gemäss diverse Bricht und Teschts). Für Mac spricht eigentlich genau gar nüd (je nach Isatzgebiet isch Mac sogar weniger optimal, wäge fählende Software usw.). Es isch im Prinzip nur no reini Gschmackssach und e Sympathiefrag, welles Syschtem mer lieber wott.
ha das au ned als agriff gwertet. aber ich be jo au es pc-chind erster stunde gsi, aber ich gseh eifach das bem mac/os gwössi sache eifacher gönd oder logischer sind. aber apple esch jo au ned so dooooll, wie zom bsp. in sache umweltschotz...sind grad letschte gsi benere studie in amerika...
*** mp3 is 4 kids *** www.jfkstudios.ch ***

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

ich setze immer mehr auf linux, das ist open source und läuft auf beliebiger pc hardware und macht langsam echt was her! im falle von ubuntu auch für linux newbies. ist vom aufbau her schon mal sicherer also windows.

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

jeyenne hat geschrieben:
Infinity303 hat geschrieben:Min erschte Satz hani übrigens nur ironisch gmeint *gg*
Ich schaffe bime Mac-Händler, ich weiss, dass es Mac-Vire git ;-)

Das mit dä weniger Vire für Mac isch übrigens logisch...welle Vireschriber und Hacker interessiert scho es Syschtem, mit 5% Märtateil. Hetti Mac en grössere Ateil oder dä gliich wie Win, hettets genau dasselbe Problem, wänn nöd sogar s'grössere, zumal Mac im Verglich zum Vista erwisenermasse weniger sicher isch (gemäss diverse Bricht und Teschts). Für Mac spricht eigentlich genau gar nüd (je nach Isatzgebiet isch Mac sogar weniger optimal, wäge fählende Software usw.). Es isch im Prinzip nur no reini Gschmackssach und e Sympathiefrag, welles Syschtem mer lieber wott.
ha das au ned als agriff gwertet. aber ich be jo au es pc-chind erster stunde gsi, aber ich gseh eifach das bem mac/os gwössi sache eifacher gönd oder logischer sind. aber apple esch jo au ned so dooooll, wie zom bsp. in sache umweltschotz...sind grad letschte gsi benere studie in amerika...
Hehe, het au kein Agriff sölle sii. ;-)
Ha eigentlich nur welle säge, dass Apple nöd besser als MS isch und au ihres OS nöd unbedingt. Sicher, für die meischte Computerneuling mags viellicht logischer und eifacher ufbaut si. Aaaber, wänn mer weiss wie usw., isch au Win nöd kompliziert. Und es git au Afänger, wo Win eifacher als MacOS findet. Isch halt immer verschiede. Wänn ich als Win-User übrigens anen Mac hocke, hani au kein Plan, wänns um irgendwelchi Istellige gaht usw.
Mir gönt eifach die Macianer uf dä Sack, wo ständig ihren Mac und Apple in Himmel lobet und mit däne Behauptige wäge Vire, Sicherheit und Stabilität chömet, obwohl Apple/Mac genau dä gliich "Seich" isch, wie MS/Win. Aber guet, bisch du nöd so eine :-)

Benutzeravatar
jeyenne
Beiträge: 538
Registriert: Do 25. Jan 2007, 18:41
Wohnort: wettingen
Kontaktdaten:

Beitrag von jeyenne »

Infinity303 hat geschrieben:
jeyenne hat geschrieben:
Infinity303 hat geschrieben:Min erschte Satz hani übrigens nur ironisch gmeint *gg*
Ich schaffe bime Mac-Händler, ich weiss, dass es Mac-Vire git ;-)
kl. nochtrag zo mim "vire-problem": de ganzi scheiss hett die verf***** logitech funk muus usglöst ! mer glaubts gar ned ! deför hämmer jetzt wieder en frösch ufgsetzte mac & de ganzi datemüll esch weg und alles lauft wie gschmiert...
*** mp3 is 4 kids *** www.jfkstudios.ch ***

Antworten