Gaht s'Ozon langsam am Ändi zue?

...alles für's mixen, produzieren, PA, licht usw.

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Da metem Timetravelers-Verein fendi gar kei so schlächti Idee. Wenns bi 100.- pro Monet blibt wärs für mich jedefalls no tragbar. Entlaschte würds Eu finanziell uf jedefall, au wenns nume 3 Nase sind wo debi sind. Euse Verein het jedefalls bi aktive Mitglieder en Bitrag so um 100.- und bi de passive öppe 20.- erhobe.

Ich glaube das de meischte do s Ozon am Herze lit und dorom setemer sicher gnue Lüt finde wo Eu würde unterstütze. Ich glaube das mer dene wo do regelmässig Schribe, a Parties chöme und ab und zue hälfe durchus chan vertraue.

Aber de Andrej hets jo scho gseit, i fänds au am beschte wemer Eus mol würde zämesitze und diskutiere. Am beschte ned grad in Balzers ;)
Bild

Benutzeravatar
Spacediver
Beiträge: 71
Registriert: Sa 20. Jan 2007, 13:55

Beitrag von Spacediver »

Wäre sehr schade wenn das Ozon zumachen würde... Finanziell kann ich leider nicht mithelfen, aber falls ihr mal mithilfe bei einer Party braucht bin ich sofort dabei! Das problem ist einfach das ich nicht gerade in der nähe wohne...

Denkt ihr nicht das man das Ozon auch zum rentieren bringen könnte wenn man min. 2 mal pro Monat eine Party machen würde? So wenig Partys wie es momentan gibt muss ich ehrlich sagen denke ich nicht das es sich lohnt den Raum weiter zu mieten, auch wenn es jedes mal echt hammer ist!!!

Ich stelle mir das so vor: Ein etwas grösserer Verein der den Club mietet und kleinere untervereine die Partys organisieren und ein teil ihres gewinnes an die Miete ableifern, muss ja nicht nur remember sein, kann auch trance, hardcore oder was auch immer sein... Natürlich müsste mann für sowas auch eine anständige bewilligung haben...

Ich möchte sowiso mal mit ein paar Kollegen einen Verein bilden der Partys organisiert. Momentan ist es zimlich riskant wenn wir partys organisieren, weill wenn was schief geht müssten wir alles aus eigener Tasche bezahlen...

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

Seven hat geschrieben:Da metem Timetravelers-Verein fendi gar kei so schlächti Idee. Wenns bi 100.- pro Monet blibt wärs für mich jedefalls no tragbar. Entlaschte würds Eu finanziell uf jedefall, au wenns nume 3 Nase sind wo debi sind. Euse Verein het jedefalls bi aktive Mitglieder en Bitrag so um 100.- und bi de passive öppe 20.- erhobe.

Ich glaube das de meischte do s Ozon am Herze lit und dorom setemer sicher gnue Lüt finde wo Eu würde unterstütze. Ich glaube das mer dene wo do regelmässig Schribe, a Parties chöme und ab und zue hälfe durchus chan vertraue.

Aber de Andrej hets jo scho gseit, i fänds au am beschte wemer Eus mol würde zämesitze und diskutiere. Am beschte ned grad in Balzers ;)

genau das meine ich! also en lappe chan i scho entbeere, amel gschiider als für anderi sache uszgeh. ich denke da chönt ich sogar es paar kumpels und familie mitglieder däzue bring, 20.- im mt szahle! und en grund meh em wwf z chünde hetti somit au :wink:
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Ich wür vorschla, dass sich die, wo bereit sind, sich finanziell z'beteilige i nächschter Ziit mal im Ozon träffet und das ganze gnauer alueget.

Bis jetzt debi:
Ich
Seven
t-orbital

und natürlich die beide Ozonianer :-)

Wer no?
Zuletzt geändert von Infinity303 am Di 4. Sep 2007, 18:52, insgesamt 1-mal geändert.

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

t-orbital hat geschrieben:und en grund meh em wwf z chünde hetti somit au :wink:
Da isch aber kein Grund, zum am WWF chünde, choschtet ja au nur 60.-- pro Jahr (= 5.--/Monat). ;-)

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

war ja auch ironisch gemeint und zudem bin ich bei AI und nicht beim wff :lol:
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Findes super, dass es grad so losgaht da ine :) aber: je me das es sind, desto komplizierter wirds:
- so vill schlüssel hettet mer gar nöd.
- was isch, wänn öppis kaputt gaht (eifach altershalber)
- wer gaht wänn? (die einte wännd game, die andere dvd luege und die 3. wännd sounde)
- 7 meinige sind grausam kompliziert under ein huet z'bringe.

sind eifach grad mal so mini erschte gedanke gsi.

wänns gueti vorschläg giht, chan mer da gern wiiter luege. eifach 1 bedinig: es bliibt komerzfrei!

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

rucki hat geschrieben:- 7 meinige sind grausam kompliziert under ein huet z'bringe.
vakuum hat geschrieben:aber lueg bi dem verein wäred vilicht 6 oder 7 lüt debi.... oder kennsch mee?? wenns 7 lüüt sind denn mus jede im monet 100 Stutz zahle dass d Mieti dusse wär....
hmmmm, also min erschte Gedanke da dezue isch jetzt aber, was wänder dänn jetzt, viel oder wenig Lüüt wo sich beteiliget :?: :?: :?:

Isch natürli scho klar, dass nöd unbedingt immer all wänd s'gliiche mache, aber mer chan ja Kompromiss iigah und z.B. das mache, was dMehrheit will. Und mer muess ja nöd en ganze Abig lang immer nur öppis mache. Und dänn gits ja z.T. Sache, wo mer sogar gliichziitig chan mache, wie z.B. game und Sound lose. Ich gseh da jetzt nöd so nes Problem. Das mit dä Schlüssel isch natürli was anderes. Wie gseit, am beschte, mir 5 (nach meh gsehts bisher ja nöd us) träffet eus i nächster Ziit mal im Ozon.
rucki hat geschrieben: es bliibt komerzfrei!
Da bini uf jede Fall au defür!

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

am liebschte wäred eus 2 me. zämehocke wär am gschiidschte. ev. wäreds 6. datumsvorschläg?

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Datum isch mer meh oder weniger egal, bin flexibel. Eifach amene Abig under dä Wuche oder ame Wuchenänd. Ah Momänt, übernächschts Wuchenänd (14.-16.09.) wür mer nöd gah, wiil ich dänn keis Auto han. Aber susch isch's mer wie gseit egal wänn.
Zuletzt geändert von Infinity303 am Mi 5. Sep 2007, 09:27, insgesamt 1-mal geändert.

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Losch mol es Doodle öberewachse :D
Bild

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

ich bin zur zeit nur unter der woche frei, (im september)
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Da wär Doodle Link wäge de Besprächig

http://www.doodle.ch/iccakgwnrhvfyqr6

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Dummi Frog, d Besprechig isch im Ozon oder?
Bild

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Wür scho meine oder?

Antworten