Gaht s'Ozon langsam am Ändi zue?

...alles für's mixen, produzieren, PA, licht usw.

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Also ich säges da jetzt mal ganz offe. Ich hoffe es verstahts niemert falsch. Es gaht nüd um 20 Fr. Es gaht um insgesamt 500 Fr. Und das isch nonig die ganzi Mieti. Es isch würkli lieb gmeint, wänn öppert öppis "chlises" spände möchti. Und ebbe, es wär mer am liebschte, wänn mer so wenig wie möglich bliibet, will es giht suscht eh nume Ghetto. Es söll jetzt niemert falsch verstah, wo nüd so vill chan "gä". Hoffe has mal richtig formuliert :)

Es gaht au nüd direkt ums Party verastalte. S'organisiere isch s'einte. Aber die ganz Alag bediene usw. isch s'andere. Wänn mer sich da chan zämeschlüsse (5-6 Lüüt) und die ganz Sach zäme wiitermacht, wirds au so usecho, dass mer au mal e Party chan mache, wo de Beat oder ich nüd müend awesend sii, will die andere s'Ganze chönnd bediene. De Beat und ich sind eifach amene Punkt acho, wo mer mal gnüsse wännd. Und im Moment hämmer halt immerno die ganzi Verantwortig det une und chönnd eus nie ga la oder mal Vollgas ghä. Sind immer geili Partys gsi, aber immer mit enere grosse Aspannig.

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

i weiss scho wast meinsch.. goht üs jo z degerhseim amel glich.. nu hend ihrs viel hüfiger..

am beschte isch wenn es paar instruiert werdet we das ganze lauft.. isch jo eigentli nöd sooooo kompliziert.. und denn halt au s ozon mol öpertem übergeh wo s ganze genau so guet chan mache we ihr 2...

i finde die idee dass mir (z.B. spacediver seven, torbi oder au de infinity) mol öpis organisieret ganz guet.. denn chönd ihr scho mol e stuck meh pause mache und noch es paar mol gohts vielicht sogar mol ganz allei... :wink:

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Hmm chönntsch die tüüsche. Das mit de Scanner isch nüd so eifach. Isch böös gseit e scheiss Software, aber sie isch gratis. De Beat und ich händ Stunde verbrötlet, bis mer es paar eifachi Figure anebracht händ. Vo de Laseralag usw. ganz z'schwiege. Die lang ich nüd mal aa. Das isch mer eifach z'heikel und z'vill gält wo mer det stüüret.

Aber ebbe, au wänn mer d'organisation öppert anderem übertreiht, isch s'finanzielle nonig greglet.

Benutzeravatar
Spacediver
Beiträge: 71
Registriert: Sa 20. Jan 2007, 13:55

Beitrag von Spacediver »

Also so paar scanner kontroliere usw. denki würi scho schaffe! Han au scho stunde amene scannercontroller ghocket und e paar figure gmacht...

Da mit de partys kenni... Isch huere müesam wenn di ganze verantwortig hesch... Und denn am beste no paar kollege wo immer lüter wönd obwohl d'bewilligung scho abgloffe isch usw... ;)

Also i chum demfall au am do wenns ok isch, denn chömmer da ganze mol aluege...

Wegem finanzielle: I wür hald irgendwie au no chli itritt verlange... Mached mer amel au mer chönds üs nöd leiste e party mache woni no weiss nöd wi vill mus druf zahle...

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

gahsch mal die software go studiere: dmx control 2.8 . Vill Spass bim probiere ;) Isch nüd mit Hardwarecontroller ;)

Itritt: 1. Dörfed mer nöd, 2. wämmer nöd. Und a dem Standpunkt gihts grad gar nüd z'rüttle.

Öbs öppis bringt oder nöd wänn so vill am Dunnstig chömed, lahni jetzt mal im Ruum stah. Han gschriebe um was es eus gaht.

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

@Aran und Spacediver:
Bitte nöd falsch verstah, ich han absolut nix gäge eu, aber ich wär defür, dass sich zersch nur mal die träffet, wo sich finanziell wänd beteilige. Isch nöd böös gmeint. Wägem organisiere und so chamer ja dänn immer no spöter luege.

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Ok, ich bi vo Bruef Software-Entwickler und wenns nume es paar Figürli sind, setis keis Problem si. Isch halt chli Mathematik dehinder bi parametrisierte Ortskurve z.B., siehe Winamp ;)
Bild

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

Infinity303 hat geschrieben:@Aran und Spacediver:
Bitte nöd falsch verstah, ich han absolut nix gäge eu, aber ich wär defür, dass sich zersch nur mal die träffet, wo sich finanziell wänd beteilige. Isch nöd böös gmeint. Wägem organisiere und so chamer ja dänn immer no spöter luege.
jä so denn wönd ihr zerscht mol s finanzielle kläre?
ok den brings würkli nöd so viel wenn i au chume

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

@ Aran: Es gaht HAUPTSÄCHLICH ums finanzielle im Moment. De Rescht ergiht sich vo allei, sobald mer Lüüt det une am Werk sind. Trotzdem Merci.

@ Seven: Dänn erwart ich gern bis am 10.11. e neui DMX Software vo dir ;) Dänn isch nämlich die nächscht Remember @ Ozon. Dörfsch die Software gern mal aluege. Isch open Source wänni mi nüd ganz tüüsche.

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Chasch mer mol säge wo mer die Software findt im Netz? Denn luegis gern mol a ;)
Bild

Benutzeravatar
Spacediver
Beiträge: 71
Registriert: Sa 20. Jan 2007, 13:55

Beitrag von Spacediver »

Ok, lueg mer die software mol a... Wenns nume ums finanzielle goht nützts wohl au nöd vill weni chum...

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Tuen das mal ufeschiebe, dass es niemert vergisst :)

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

also ob ichs hütt uf die halb 8 schaffe weiss i nanig aber gibe mis beschte :wink:
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Gaht s'Ozon langsam am Ändi zue? NEI :)

Danke vill mal für eui Mithilf. Isch e cooli Sach.

Merci und guet Nacht :P

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Das mit em Kalender hät sich erlediget. Han öppis gfunde.

Antworten