Schüüchi Frag

...gelaber und offtopic

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Schüüchi Frag

Beitrag von Infinity303 »

Ist zufällig irgendjemand hier im Forum, der Tennis spielen kann und mit mir regelmässig (2-3 mal pro Woche) spielen gehen würde?

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Sorry ich ha absolut kei Plan vom Tennis spiele ;)
Bild

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

spiele regelmäsig tischtennis ;)

han vor bald 15Joor (jo bi no en chline furz gsieh) tennis gspielt gha, chan also wellweg nüt meh.
wenn abr au e pfiife bisch wäri allefalls debi,.. möst halt luege wo

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Aran hat geschrieben:spiele regelmäsig tischtennis ;)

han vor bald 15Joor (jo bi no en chline furz gsieh) tennis gspielt gha, chan also wellweg nüt meh.
wenn abr au e pfiife bisch wäri allefalls debi,.. möst halt luege wo
Also bi mir isch's eigentli au scho über 10 Jahr siithär...zumindescht, siiti regelmässig go spiele bi. Ha vor paar Jahr mal mitere Kollegin ab und zue gspillt, die hät's aber überhaupt nöd chöne und drum isch mer's do schnäll wieder verleidet. Jedefalls hani dete aber gmärkt, dass mer's nöd würkli verlärnt, lediglich s'Timing fählt am Aafang no chli, chunt dänn aber schnäll wieder.

Chönt ja mal goge spiele und luege, wie's gaht. E Pfiife bini definitiv nöd, aber da ich konditionell eh am Arsch bi, häsch zumindescht am Aafang nöd vill z'befürchte :lol:

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

haha i wär aso deinitiv mol dabei :)
nimme allefalls suscht no schnell irgendswo en crashkurs aber denke durs tischtennis chunt das mit dr technik denn zackig :wink:

brücht allefalls no irgendswoher en bengel (abr das chönti scho uftriebe) ch glaub das diskutieret mer am samstig ;)

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Aran hat geschrieben:haha i wär aso deinitiv mol dabei :)
nimme allefalls suscht no schnell irgendswo en crashkurs aber denke durs tischtennis chunt das mit dr technik denn zackig :wink:
Hmmm...also Tischtennis isch scho no chli öppis anders, aber es chan scho sii, dass das technisch hilft.
Aran hat geschrieben:brücht allefalls no irgendswoher en bengel (abr das chönti scho uftriebe) ch glaub das diskutieret mer am samstig ;)
Ich hett susch zwei Rackets :-)
S'törf eifach kei Saite riisse *gg*

OK!

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

jää doch wie en topspinn funktioniert und wie muesch retour haue wenn de ander unterschnitt git etc. isch jo meh oder weniger s glich :D

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

so öpis isch doch scho geil
http://www.youtube.com/watch?v=ei4xpbNydFM


:)

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Aran hat geschrieben:so öpis isch doch scho geil
http://www.youtube.com/watch?v=ei4xpbNydFM


:)
Krass...und du chasch au so guet Pingpong spiele? ^^

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

scho nöd ganz. i ha früener mol öpä es halbs joor gspielt und denn au lang pause gmacht und etzt wieder bitz agfange (knapps halbs joor und halt nu 1mol pro wuchä).

cha bitz öpis, aber dasch kein verglich ;)

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

Aran hat geschrieben:denke durs tischtennis chunt das mit dr technik denn zackig :wink:
Hani ämal gmeint. Has mal imene Obrschtuufeschportlaagr uusprobiert. Entwedr isch te Böle neimez uf te Pluto ufe odr is Netz gfloge odr ich ha nen (dasch te hüüfigr Fall gsii) gar nö tüpft mitm Schlegr *lol*.

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

Kov hat geschrieben:
Aran hat geschrieben:denke durs tischtennis chunt das mit dr technik denn zackig :wink:
Hani ämal gmeint. Has mal imene Obrschtuufeschportlaagr uusprobiert. Entwedr isch te Böle neimez uf te Pluto ufe odr is Netz gfloge odr ich ha nen (dasch te hüüfigr Fall gsii) gar nö tüpft mitm Schlegr *lol*.

hihi scho? demfall au mol tt gspielt?
hmm näm mi aso scho wunder ob i das nöd au würd hibringe ;)

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Tischtennis und Tennis sind eigentli ganz verschiedeni Sache und das nöd nur i dä Dimensione. Häsch völlig anderi Bölle, Schleger und Beläg. Mer schlaht au andersch im Tennis als im Tischtennis. D'Bewegige sind nöd ganz die gliiche. Chasch ja bim Tennis dänn mal probiere so z'schla wie im Tischtennis *gg*

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Und no öppis: Tennis isch dänn gar nöd so eifach wie's usgseht...en Kolleg vo mir hät das mal schmärzlich müesse märke, woner gmeint hät, er butzi mich abe, dänn isch's aber umgekehrt gsi, obwohl er körperlich düütlich fitter gsi isch als ich :lol:

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

nei das scho nöd, aber ch meine wenn e bitz e ballgfühl hesch denn funktioniert das ähnlich
topspinn isch bi beidne de glich hintergrund, sicher isch es en andere bölä n andere schläger und bitz grösser, aber t idee dehinter isch di glich ;)


bsp unihockey und fuessball
sind sicher unterschiedlicher als die beide tennis. aber en guete fuessballer weiss au im unihockey, wenn er de ball muess abgeh und wo er jetzt am gschieschte hi schüüst :)
weisch wasi meine :wink:

Antworten